Vælg rigtigt IT-system fra starten med Connecto

Connecto hjælper dig med at håndtere din virksomheds software-behov effektivt og økonomisk, så du kan fokusere på at vækste din forretning uden at skulle bekymre dig om dine softwareprogrammer.

Når du starter en virksomhed, er der mange ting at tage stilling til, og valg de rigtige af software-løsninger er alfa og omega. Selvom det kan være fristende at vælge gratis software for at spare penge, kan det blive en dyr og besværlig løsning, når din virksomhed begynder at vokse.
Hos Connecto er vi officiel licenstager/samarbejdspartner af Zoho. Herigennem tilbyder vi skræddersyede software-løsninger, der vokser i takt med din virksomhed. For 280 kr. om måneden pr. medarbejder dækker vi op til 90 procent af din IT-infrastruktur og sikrer, at de sidste 10 procent – som er de mest kritiske – bliver effektivt håndteret.

Med Connecto som partner undgår du dyre fejl som valg af forkert software eller fejl i implementeringen og får en fremtidssikret løsning. Uanset hvilken type virksomhed du driver, laver vi en softwareopsætning, der passer præcist til dine behov.

Vores softwareløsninger til Startups

Zoho Mail

Zoho mail er din sikre e-mail-hosting tjeneste designet til virksomheder. Det er en omkostningseffektiv løsning for startups, der tilbyder professionelle e-mailadresser og effektiv kommunikationsstyring. Zoho mail spiller godt sammen med dine andre Zoho programmer, så du nemt kan organisere både e-mails og kalendere – alt samlet på et sted.

Zoho CRM

(Customer Relationship Management)

Zoho CRM hjælper dig med at holde styr på kunder og potentielle kunder. Det er en hjælp for startups, når du skal følge op på kundeemner, styre dine salgsmuligheder og automatisere markedsføringen. Med Zoho CRM kan du opbygge stærke relationer, finde nye vækstmuligheder og sikre, at ingen kundeemner bliver overset.

Zoho Projects

Zoho Projects er din løsning for projektstyring, der hjælper startups med at planlægge, følge op på og gennemføre projekter effektivt. Med funktioner som opgavestyring, tidsregistrering, samarbejde og rapportering, holder det dit team synkroniseret og sikrer, at projekterne bliver færdige til tiden og inden for budget.

Zoho Social

Zoho Social er et værktøj til at administrere virksomhedens tilstedeværelse på sociale medier. Det er for startups, der ønsker at opbygge deres brand og engagere sig med kunderne. Med Zoho Social får du mulighed for at planlægge dine opslag, overvåge det sociale engagement, og analysere performance på tværs af platforme som Facebook, X, LinkedIn, og Instagram.

Zoho Analytics

Zoho Analytics giver dig overblikket over din forretning med data, du kan handle på. Det er ideelt til startups, der gerne vil dykke ned i deres data og træffe smarte beslutninger. Med Zoho Analytics kan du lave dine egne rapporter og dashboards, der giver dig indsigt i alt fra salgsdata og marketingkampagner til økonomi og meget mere.

Tag kontrollen over dine it-systemer i dag